انهدام دو باند مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ۲ باند مواد مخدر در استان لرستان منهدم و ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدمهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف مواد مخدر در استان خبر داد و اظهار داشت: 350 کیلوگرم مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در استان کشف‌شده که این میزان مواد مخدر در دو عملیات جداگانه که از استان‌های جنوب شرق و جنوب به مرکز کشور بارگیری شده بود با هوشمندی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان هر دو باند منهدم شد.

وی افزود: در این راستا سه دستگاه خودرو حامل بار مواد مخدر توقیف و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش کشفیات را داشته‌ایم.

وی علت افزایش کشفیات مواد مخدر در استان را گستردگی کارهای پلیس و هماهنگی تمامی نیروهای پلیس، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان در راستای برخورد با خرده‌فروشان دانست و بیان کرد: در این مدت سه هزار و 652 نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر و 59 باند منهدم شده همچنین230 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف‌شده است.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: 122 طرح موضوعی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان و محورهای مواصلاتی اجراشده و تاکنون حدود 522 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده با رویکرد دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان اجراشده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر برنامه دارد کشفیات را در استان به 30 درصد افزایش دهد و در 50 نقطه از محورهای مواصلاتی که دونقطه ثابت و 48 نقطه به‌صورت مقطعی کارهای عملیاتی پلیس اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان بابیان اینکه در حال حاضر امنیت کامل در استان لرستان برقرار است گفت: در راستای پیشگیری از جرم طی 9 ماهه امسال شش درصد کاهش سرقت‌ها را داشته‌ایم، تلاش می‌شود با اجرای 16 طرح پیشگیری،چهار طرح عملیاتی و 99 طرح حجم گیر در استان کاهش جرائم را افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه در حوزه طرح‌های عملیاتی شش درصد کاهش جرائم راداریم اظهار داشت: در حوزه تیراندازی، نزاع و درگیری کاهش قابل‌توجهی داشته‌ایم و به دنبال این هستیم آموزش‌های همگانی را در شهر، روستا و بخش‌ها انجام دهیم تا به وضعیت بهتری برسیم.

901

کد خبر: 893718

وب گردی

وب گردی