دیدار رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و فرمانده نیروی دریایی ارتش

دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر رستگاری در این دیدار با اشاره به جایگاه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای دریایی، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌­ها و پروژه­‌های‌ در دست اقدام سازمان صنایع دریایی پرداخت‌.

وی افزود: امروز سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با قابلیت‌های خوبی که در بخش‌های مختلف نظامی و غیر‌نظامی دارد توانسته‌ با استفاده از توان علمی و تخصصی در پشتیبانی از ناوگان‌های نیروهای دریایی کشور به عنوان یک بازوی مقتدر عمل کند.

امیر خانزادی نیز در این دیدار اظهار داشت: مجموعه صنایع دفاعی کشور به ویژه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نقطه افتخار نیروهای مسلح است و این یک کار جهادی جهت عبور از مرزهاست.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به عنوان دو عضو یک خانواده هستند و هیچ مرزی بین این دو مجموعه نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ‌‌با حفظ وحدت و ‌یک نگاه ملی باید در جهت استحکام نظام و ایجاد قدرت بازدارندگی اقدام کنند.

304

کد خبر: 893858

وب گردی

وب گردی