جزئیات  تسهیلات دانشجویی ودیعه مسکن دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با ارایه گزارش عملکرد تسهیلات دانشجویان در سال ۹۵ گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵به ۴۰۶ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی تسهیلات دانشجویی ودیعه مسکن عادی اعطاء شده است. همچنین یک‌هزار و ۵۲ نفر از دانشجویان در طول این مدت ودیعه مسکن عادی و تکمیلی دریافت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با ارایه گزارش عملکرد تسهیلات دانشجویان در سال ۹۵ گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵به ۴۰۶ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی تسهیلات دانشجویی ودیعه مسکن عادی اعطاء شده است.

دکتر مجید مشکینی در گفت وگو با خبرنگار مفدا با بیان این مطلب افزود: در سال گذشته، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی واجد شرایط، در مجموع مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۳۲۵ ریال تسهیلات دانشجویی به عنوان ودیعه مسکن عادی دریافت کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته همچنین تعداد ۶۴۶ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از محل این صندوق، تسهیلات دانشجویی تحت عنوان ودیعه مسکن تکمیلی دریافت کردند، خاطرنشان کرد: این تعداد از دانشجویان در مجموع مبلغ ۴۱ میلیارد و ۳۶۵ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۳۲۱ ریال تحت عنوان ودیعه مسکن تکمیلی از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دریافت کرده‌اند.

مشکینی یادآور شد: همچنین در سال تحصیلی ۹۶-۹۵به ۶۷ هزار و ۷۵۹ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وام اعطاء شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال تحصیلی گذشته در مجموع ۵۹۹ میلیارد و ۳۸۶ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۴۳ ریال وام‌ از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دریافت کردند که این تسهیلات دانشجویی با کارمزد ۴ درصد به واجد شرایط اعطا شد.

وی با اشاره به اعطای وام تحصیلی روزانه، وام مسکن روزانه، ضروری روزانه، وام ودیعه مسکن عادی، مسکن تکمیلی، وام شهریه سراسری و بین‌الملل، وام شهریه آزاد، کمک بلاعوض و وام دانشجویان استعدادهای درخشان اظهار کرد: در سال گذشته ۴۹ هزار و ۸۱۷ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مجمع مبلغ ۴۲۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال وام تحصیلی روزانه از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دریافت کردند.

کد خبر: 893864

وب گردی

وب گردی