ظرفیت عظیم و بالایی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان وجود دارد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان به همراه اعضاء این دفتر، با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جوادی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان دیدار نمود.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست، حیدری در سخنانی گفت: « ظرفیت عظیم و بالایی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان وجود دارد و بر همین اساس توقع نیز از واحدهای دانشگاهی بسیار زیاد است، زیرا استان اصفهان، استانی ممتاز است که در بسیاری از مباحث و موضوعات همیشه پیشتاز بوده است. این واحدها از پتانسیل ها و زیرساخت های مطلوبی برخوردارند که قابل تأمل می باشند. »

حیدری تصریح کرد: « با حضور ترکیب جدیددر دانشگاه آزاد اسلامی، سطح توقع و انتظارات مقام معظم رهبری و جامعه از دکتر ولایتی و دکتر رهبر بسیار بالاست. با توجه به این منویات، تلاش حقیر در مدت زمان مسئولیت این بوده است که بخش های فکری، ایده ای، عملی، فرهنگی، علمی و آموزشی را در سطح واحدهای استان فعال نماییم و به منظور انجام این مهم، سرکشی مداوم به واحدهای دانشگاهی و اطلاع از ظرفیت های فرهنگی دانشگاه ها در اولویت بیش از پیش قرار دارد. »

در ادامه نشست، حجت الاسلام والسلمین جوادی در سخنانی گفت: « با عنایت به انتظاراتی که از استان در مباحث و موضوعات و دفاتر نهاد وجود دارد، نیاز به کمک بیش از پیش شما داریم. مجموعه نهاد استانی، خادم و بازوی دفاتر نهاد است و تمام تلاش ما این است که که یاریگر دفاتر نهاد استان باشیم تا بتوانند به نحو احسن نقش آفرینی داشته باشند. نهاد استان نیازمند به مراجعات و کمک های شما است. از طرح ها و ایده های شما استقبال می کنیم و به وفاق، همدلی و همکار های شما و همکاران نیازمندیم. »

رئیس نهاد استان خاطرنشان کرد: « طرح ها و برنامه هایی در دست تدوین است که به محض آماده شدن، برای اجرا در اختیار دفاتر نهاد قرار خواهند گرفت. هدف از این طرح ها آن است که دفاتر نهاد بتوانند به بهترین نحو ممکن، کار و امور فرهنگی را پیش ببرند. توانمندی و پتانسیل های موجود در استان، قدرت و نیروهای مجرب دفاتر نهاد استان، باعث دلگرمی ما و دیگر مسئولان نهاد است. »

کد خبر: 893917

وب گردی

وب گردی