دو خبر از فدراسیون ژیمناستیک

اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشورمان جهت اعزام به مسابقات بین المللی هنگ کنگ در تهران آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ اردوی پایانی تیم ملی جوانان کشورمان جهت اعزام به مسابقات بین المللی هنگ کنگ از امروز با حضور 6 ورزشکار در سالن برادران آذرپی تهران آغاز شد. در این اردو که تا 26 دی ماه ادامه خواهد داشت، رضا بهلول زاده، مهدیار سلمانی، امیرعلی قهرمانی، مهدی الفتی، آرمین وطنخوه، امید آئینه بند حضور دارند. تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشورمان 26 دی جهت اعزام به مسابقات بین المللی هنک کنگ عازم این کشور می شود. مسعود جودی به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی جوانان را برعهده دارد.

*کرمان میزبان اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری شد
اردوهای تیم ملی ژیمناستیک هنری به منظور آماده سازی ملی پوشان این رشته برای حضور در رقابتهای پیش رو از جمله ورلدکاپ باکو و بازیهای آسیایی اندونزی به میزبانی استان های مختلف برگزار می شود.
پس از پایان اردوی تیم ملی به میزبانی مرکزی حالا استان کرمان میزبان مرحله بعدی اردوی ملی پوشان ژیمناستیک هنری است. این مرحله از اردو یکی از حساس ترین اردوهای تیم ملی است که قرار است با برگزاری رقابتهای انتخابی تکلیف ۶ ژیمناست اعزامی به مسابقات ورلدکاپ باکو در آن مشخص شود. این رقابت انتخابی دهم بهمن ماه در کرمان برگزار می شود.
یکی از نکات قابل تامل و نگران کننده مصدومیت بدهنگام هادی خناری نژاد کاپیتان تیم ملی است. خناری نژاد درست از همان ناحیه ای که پیش از بازیهای آسیایی گوانجو آسیب دیده بود، مصدوم شد و حالا به دستور پزشک تمرینات خود در ناحیه آسیب دیده (شانه) را متوقف کرده و با تزریق و فیزیوتراپی سعی دارد خود را به رقابتهای ورلدکاپ برساند.
رقابتهای ورلدکاپ باکو اسفند ماه امسال و در تک وسیله برگزار خواهد شد

602

کد خبر: 893929

وب گردی

وب گردی