۱۰ معلم در نیویورک به برقراری روابط غیراخلاقی با دانش‌آموزان متهم شدند

یک شرکت حقوقی ۱۰ معلم را در یک مدرسه شهر نیویورک به برقراری ارتباط نامناسب با دانش‌آموزان متهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، تحقیقات یک شرکت حقوقی نشان داد 10 معلمی که قبلاً در یک مدرسه در نیویورک کار می‌کردند روابط غیراخلاقی با دانش‌آموزان داشته‌اند.

بنابر گزارش‌ها هیات امنای مدرسه «نیکلاس» بیش از 6 ماه پیش و پس از این که یک دانش‌آموز معلمش را به ارتباط جنسی با او در دهه 90 متهم کرد، این تحقیقات را آغاز کرد. یکی از همکلاسی‌های این دانش‌آموز می‌گوید این سوء رفتار را در همان زمان به مسئولان مدرسه گزارش داده است، اما آنها هیچ کاری در این رابطه انجام ندادند.

در ادامه تحقیقات اتهامات دیگری نیز مطرح و بررسی شد. مدرسه نیکلاس اعلام کرد هیچ کدام از کارکنان کنونی این مدرسه مرتکب چنین سوءرفتاری نشده‌اند و آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داده است 12 سال پیش بوده است.

رئیس هیئن امنای این مدرسه گفت: «پس از اینکه دو خانم شجاعانه پیش آمدند و داستان‌هایشان را با ما در میان گذاشتند، تحقیقات آغاز شد و ما تصمیم گرفتیم این کار را با بررسی و افشای سوءرفتارهای گذشته انجام دهیم. ما مطمئنیم کار درست را انجام دادیم و فقط از طریق یک فرآیند شفاف و مستقل می‌توانیم با چنین رفتارهای اشتباهی برخورد کنیم».

مدرسه نیکلاس در یک مطلب مطبوعاتی نوشت: «تحقیقات نشان داد سوءرفتارهایی وجود داشته و نظارت کافی وجود نداشته است. اما این رفتارها «نظام‌مند» نبوده است».

مسئولان مدرسه از قربانیان عذرخواهی کرد و گفت آنان حمایتی را که لایق آن بودند دریافت نکردند. نام هیچ کدام از قربانیان در گزارش 85 صفحه ای شرکت حقوقی «کراول اند مورینگ» نیامده است.

کد خبر: 893980

وب گردی

وب گردی