دستگیری سارقان سابقه‌دار در مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه دار خودرو و کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی در ساری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ ناصر علی صفر پورر اظهار داشت: در پی اعلام خبر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در محدوده ذغالچال ساری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 15 امام رضا(ع) این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای خودرو در این شهرستان شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: پس از شناسایی متهمان، ماموران با هماهنگی مرجع قضایی آنان را که در منزلی در حاشیه شهر مخفی شده بودند دستگیر کرده و موفق به کشف 3 فقره خودرو سرقتی از آنان شدند.

صفرپور تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های ضمن اعتراف به سرقت خودروها در هفته گذشته به چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان نیز اقرار کردند.

وی ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنها خواست حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گرانقیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

کد خبر: 894003

وب گردی

وب گردی