انهدام باندسرقت‌های مسلحانه و اخاذی درکرمان/اعتراف  به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه مقرون به آزار و اذیت

 دادستان کرمان گفت: پنج نفر از اعضای یک باند سرقت‌های متعدد مسلحانه و اخاذی در کرمان دستگیر شدند، اعضای این باند تا کنون به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه مقرون به آزار و اذیت اعتراف کرده اند.

به گزارش و به نقل از میزان ایسکانیوز دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری پنج نفر از اعضای یک باند سرقت‌های متعدد مسلحانه و اخاذی در شهر کرمان خبرداد و گفت: اعضای این باند تاکنون به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه مقرون به آزار و اذیت اعتراف کرده‌اند.


وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در طی شکایات متعدد شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه همراه با ایراد جرح با چاقو موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهر کرمان قرار گرفت و پس از بررسی‌های پلیسی پنج نفر از سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت دستگیر شدند.

سالاریبا اشاره به اینکه متهمان هم‌اکنون در بازداشت هستند و تحقیقات در خصوص پرونده ادامه دارد، اضافه کرد: متهمان تاکنون به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه مقرون به آزار و اذیت اقرار داشته و گفته‌اند اموال مسروقه را از طریق دیگر متهمان به کشور متبوع خود ارسال می‌کردند.


دادستان کرمان با تشکر از عوامل پلیسی افزود: پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا خدشه‌ای به امنیت شهروندان وارد نشود.

700

کد خبر: 894054

وب گردی

وب گردی