گل‌محمدی: تختی مردمی بود/ به مسئولان نفت 2 ماه فرصت دادیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به خریداران جدید باشگاه نفت 2 ماه برای عمل به تعهداتشان فرصت دادیم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا گل‌محمدی درباره حضورش در پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان تختی گفت: برگزاری این مراسم تایید این جمله معروف است که پهلوانان هرگز نمی‌میرند؛ امروز بعد از گذشت 50 سال مردم با حضور در آرامگاه تختی این موضوع را ثابت کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم از برگزاری این مراسم به فرهنگ‌سازی اقداماتی که تختی تبلور آن بود برسیم؛ به فکر مردم و با مردم بودن و دست فقیران و تهی‌دستان را گرفتن را در زندگی خود جاری و ساری سازیم. تختی فردی مردمی بود و ما هم باید تلاش کنیم در زندگی خودمان او را الگو و سرلوحه قرار دهیم.

گل‌محمدی درباره تلاش‌های اداره ورزش استان تهران برای برگزاری این مراسم، گفت: در این زمینه دو دیدگاه وجود دارد که من حامی دیدگاه دوم هستم، در دیدگاه اول، مسئولین باید ورود کنند و در دیدگاه دوم، مردم کار را در دست بگیرند و مراسم را برگزار کنند. هر قدر به سمتی مردمی برگزار کردن مراسم پیش برویم بهتر است و این موضوع چیزی از مسئولیت مسئولین کم نمی‌کند. البته با همکاری ارگان‌های مختلف مردمی و شهرداری، تلاش‌های خوبی صورت گرفته است، اما اگر امکانات بهتری فراهم شود، قطعاً مردم حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره واگذاری باشگاه نفت گفت:‌ خوشبختانه سرانجام پیگیری‌ها نتیجه داد و گروه جدیدی مسئولیت باشگاه را برعهده گرفتند. مقدمات این واگذاری در حال انجام است و خریداران جدید در حال فراهم کردن مدارک لازم هستند که این موضوع مستلزم اقداماتی است که باید انجام شود. در اولین بازی مقابل پرسپولیس هم نشان دادند که تغییراتی ایجاد شده است.

گل‌محمدی تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که امضا کردیم، 2 ماه فرصت دادیم که باید در این مدت تمهیدات و تعهدات لازم را انجام دهند تا مجوز باشگاه به نام این عزیزان شود. تضمین‌های لازم را هم دریافت کرده‌اند و مشغول دریافت و ارسال مدارک هستند که بخشی را تحویل داده‌اند و برخی دیگر را هم در حال تکمیل هستند تا مجوز موقت ۲ ماهه آنها صادر شود.

وی درباره مخالفت سازمان لیگ با تغییر نام باشگاه گفت: تغییر نام مستلزم اجرای برخی اقدامات است که باید انجام شود، اما نامی که باید در سازمان لیگ ثبت شود بر اساس مقرارت این سازمان اعمال خواهد شد.

602

کد خبر: 894135

وب گردی

وب گردی