سپاه از مردم، بسیج، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج)، در شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در پی شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حماسه آفرینی مردم و حضور بسیج، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در این عرصه قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آفرینی جدید مردم غیرتمند و آگاه و مؤمن و انقلابی ایران در کنار درخشش حضور ده‌ها هزار نیروی بسیجی فداکار داوطلب در صحنه آرام سازی آشوب‌ها و مجاهدت خالصانه برادران نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، زنجیر به هم پیوسته آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین و سلطنت طلبان را در هم شکست و باطل السحر فتنه جدید شد.

این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمانهای بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به اهداف شیطانی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه از ملت بزرگ ایران و بسیجیان عزیز -این ملائک زمین-، عزیزان نیروی انتظامی و سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان (عج) برای خلق این حماسه تشکر و سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال برای رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آن ملت بزرگ ایران توفیقات روزافزون مسئلت می‌نماید.

۳۰۴

کد خبر: 894168

وب گردی

وب گردی