مسیر حل مشکلات مردم از دروازه امنیت می‌گذرد

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشستی با نمایندگان رسانه‌ها درباره حوادث اخیر، موضع این تشکل دانش‌آموزی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز ،حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امروز یکشنبه 17 دی در نشستی با نمایندگان رسانه‌ها موضع رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در خصوص اعتراضات اخیر در کشور را اعلام کرد
وی اظهار کرد: مردم کشور ما از مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رنج می‌برند. هیچ مسئولی حق ندارد معضلاتی چون فقر، فساد، تبعیض، بیکاری، رکود اقتصادی، اعتیاد جوانان، طلاق و فروپاشی خانواده‌ها را نادیده بگیرد یا آن را انکار کند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: مردم ضمن آنکه باید مطالبات خود را از راه‌های قانونی پیگیری کنند، مسئولان کشور هم باید گوش شنوایی برای شنیدن و یافتن راه حل‌هایی برای مرتفع کردن این مشکلات داشته باشند. صدای معترضان باید شنیده شود و مسئولان مربوطه باید به میان مردم بیایند و مستقیماً حرفها و گلایه‌های مردم را بشنوند.
مسیر حل مشکلات مردم از دروازه امنیت می‌گذرد
علامتی با ذکر این مطلب که مسیر حل مشکلات مردم از دروازه امنیت می‌گذرد خاطرنشان کرد: برای هر ملت و کشوری امنیت اولویت نخست است و طبیعی است که مردم اولین قربانیان آشوب هستند. از مسیر آشوب و اغتشاش نه تنها گره‌ای از مشکلات مردم گشوده نمی‌شود بلکه گره کور دیگری بر مشکلات پیشین افزوده خواهد شد.


اغتشاشگران تبدیل به پیاده نظام دشمن شده‌اند


وی ادامه داد: اتاق فرمان آشوب‌های اخیر در خارج کشور وجود داشت بنابراین منتقدان و معترضان و همه مردم باید در اولین گام صف خود را از اغتشاشگران که خواسته یا ناخواسته تبدیل به پیاده نظام دشمنان شده‌اند جدا کنند بنابراین راه‌های دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران باید بسته شود.
علامتی تأکید کرد: این روزها زمان مچ‌گیری و بازخوانی کارنامه عملکرد مسئولان در دولت و مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادهای کشور نیست. باید با تصویری شفاف از صف بندی داشته باشیم که در یک سوی آن انقلابیون و دوستداران نظام جمهوری اسلامی و در جبهه قابل صف ضد انقلاب اعم از منافقین، سلطنت طلبان و تکفیری‌ها و اربابان خارجی آنها هستند.
وی ادامه داد: تلاش کنیم با انسجام و وحدت هرچه سریع‌تر افکار عمومی را به آرامش و امیدوار به آینده بهتر برسانیم.


لزوم مهار فضای لجام گسیخته مجازی
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: قطعاً مسیر تعالی و پیشرفت کشور با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب همچون لزوم پرداختن جدی مسئولان به اقتصاد مقاومتی، عدم اتکا و اعتماد به بیگانگان در حل معضلات اقتصادی و همچنین لزوم مهار فضای لجام گسیخته مجازی و مراقبت از نفوذ در مراکز تصمیم ساز می‌گذرد.
وی خاطرنشان کرد: هر جا احتمال لازم برای این توصیه‌های حکیمانه نداشته‌ایم مجبور به پرداخت هزینه‌های سخت و سنگین شده‌ایم.
علامتی در خصوص فعالیت‌های تشکیلاتی اتحادیه گفت: ‌فعالیتهای تشکیلات خودجوش و انقلابی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بر اساس سیاست فوق تعیین می‌شود. مقام معظم رهبری در 13 آبان 96 تصویر روشنی از جوان و نوجوان عصر حاضر ترسیم کردند. آنچه برای ما می‌تواند راهبرد باشد تقویت اعتماد ملی و امید و نشاط در بین نوجوانان و دانش آموزان است.
وی افزود: تبیین مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی از نکات مهمی است که در دستور کار اتحادیه قرار می‌گیرد.
از کشته شدن 2 دانش آموز در حوادث اخیر متأسفیم
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در پایان در خصوص کشته شدن 2 نوجوان دانش آموز در حوادث اخیر گفت: ما هم از این اتفاق متأسفیم و مرگ این 2 دانش آموز ناجوانمردانه بوده است. ما باید هوشیارانه با این حوادث برخورد کنیم.

700

کد خبر: 894205

وب گردی

وب گردی