بررسی مسائل و مشکلات کانون‌های قرآن و عترت خوزستان / انتخاب دبیر کانون قرآن و عترت

دومین شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور حجت الاسلام رستمی مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاداسلامی، دکتر رضا محمدعلی نژاد رئیس رامهرمز و مسئولان کانون قرآن و عترت واحدهای استان خوزستان برگزار شد.

به گزاش ایسکانیوز،دومین شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور حجت الاسلام رستمی مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاداسلامی، دکتر رضا محمدعلی نژاد رئیس رامهرمز و مسئولان کانون قرآن و عترت واحدهای استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا مسائل و مشکلات کانون‌های قرآن و عترت استان مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه انتخاب دبیر کانون قرآن و عترت استان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه انتخاب دبیر کانون قرآن و عترت استان خوزستان که از اهداف اصلی جلسه بود با اعلام نامزدی 3 نفر از مسئولان کانون قرآن و عترت واحدهای استان انتخابات انجام و عنایت الله عزیزی با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر کانون قرآن و عترت استان خوزستان انتخاب و معرفی شد.

شرکت در کنگره ملی شهدای دانشجو در هویزه با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیدار با روحانیت مستقر در واحدهای استان خوزستان از دیگر اقدامات انجام شده در سفر رستمی به استان خوزستان بوده است.

204

کد خبر: 894275

وب گردی

وب گردی