بیرانوند: رشته تحصیلی ام مدیریت راهبردی در سازمان و رویدادهای ورزشی است/ امیدوارم در پست دبیری موثر واقع شوم

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: رشته تحصیلی‌ام مدیریت راهبردی در سازمان و رویدادهای ورزشی بوده است و علاقه زیادی به انجام امور ستادی و مدیریتی ورزشی، در حیطه ورزش اختصاصی خودم، وزنه‌برداری دارم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، محسن بیرانوند، سرپرست دبیری فدراسیون، عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، سرمربی سابق تیم ملی و رئیس سابق کمیته آموزش و مربیان در خصوص سمت جدیدش گفت: با توجه به اینکه رشته تحصیلی‌ام مدیریت راهبردی در سازمان و رویدادهای ورزشی بوده است، علاقه زیادی به انجام امور ستادی و مدیریتی ورزشی، در حیطه ورزش اختصاصی خودم، وزنه‌برداری دارم. از این رو با پیشنهادی که مرادی، رئیس فدراسیون برای سمت دبیری این مجموعه داد، موافقت کردم. امیدوارم در این سمت جدید با کمک تمامی اهالی این ورزش بتوانم مثمرثمر واقع شوم.

وی درباره اهداف و برنامه‌هایش در پست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری افزود: باید به درستی، اهداف و برنامه‌ها را برای موفقیت وزنه‌برداری عملیاتی کرد که این موارد عبارتند از: 1- تدوین و اجرای برنامه‌های استراتژیک فدراسیون 2- هماهنگی و حمایت بیشتر از هیئت‌ها و ارتباط دوسویه و پویا با هیئت‌های وزنه‌برداری استانی 3- نظارت، ارزیابی و فعال نمودن بیش از پیش کمیته‌های فدراسیون و بخش اداری 4- نظارت و کیفی نمودن امور مربوط به اردوهای تیم های ملی

بیرانوند در خصوص محول نمودن فعالیت‌های کمیته آموزش و مربیان فدراسیون وزنه‌برداری به فرد دیگری گفت: محسن داودی هم اکنون به عنوان رئیس کمیته آموزش و مربیان فعالیت خودش را آغاز کرده است و همچنین بنده با نظارت و حساسیت، پیگیر امور این کمیته خواهم بود.

وی در مورد حضور در جلسات کمیته مربیان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نیز خاطرنشان کرد: جلسه کمیته مربیان فدراسیون جهانی، همزمان با مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ازبکستان، برگزار می‌شود که بنده نیز در این جلسه شرکت می‌کنم. در جلسات این کمیته، اعضاء درباره تغییر اوزان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

602

کد خبر: 894294

وب گردی

وب گردی