برپایی نمایشگاه عکس با موضوع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در کرمان

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: نمایشگاه عکس با موضوع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه فرهنگیان دایر شده است.

به گزارش ایسکانیوز،حجت‌الاسلام عباس توان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان دیروز شنبه، ۱۶ دی در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در کرمان گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به عنوان یک مبارز و مجاهد بزرگ در راه پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را در کنار حضرت امام داشت و با مال و جان در راه انقلاب اسلامی کوشید.
وی افزود: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و مدیری مدبر بود و برای آباد کردن کشور بعد از خرابی‌های جنگ هشت ساله تلاش کرد و همه ما آیت‌الله را به عنوان سیاست‌مداری بزرگ می‌شناسیم و همه اینها در ذهن ما هست، اما شخصیت وی ابعاد ناشناخته‌ای دارد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان بیان کرد: در جلسه‌ای با استاندار کرمان درخواست کردیم به‌عنوان دانشگاه فرهنگیان به جنبه‌‌های ناشناخته شخصیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بپردازیم و استاندار کرمان هم از این موضوع پشتیبانی و حمایت کرد.
توان یادآور شد: تیمی در گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد و روی آرای تربیتی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و آثار وی کار کرد که حاصل آن کتابی با عنوان «چیستی و چرایی تربیت در اندیشه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی» است و امروز این کتاب رونمایی می‌شود.
وی اظهارکرد: فعالیت‌های علمی برای آیین گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی انجام شد که از آن جمله بارگذاری سایت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی است و دانشگاهیان می‌توانند از این سایت استفاده کنند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان تأکید کرد: نمایشگاه عکس با موضوع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه فرهنگیان دایر شده است.

204

کد خبر: 894317

وب گردی

وب گردی