دستگیری سارقان زورگیر مسلح در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 2 سارق زورگیر مسلح که عصر شنبه یک راننده خودروی مسافربر را به قتل رسانده بودند، پس از گذشت چند ساعت در نزدیکی سنندج شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز؛ سردار مسعود خرم نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این 2 سارق به عنوان مسافر سوار خودروی خطی مسیر کامیاران - سنندج شده و در بین راه با توسل به زور راننده را مجبور می کنند از مسیر اصلی خارج و به جاده انحرافی برود.
وی با بیان اینکه سارقان وقتی با مقاومت راننده در برابر سرقت خودرو مواجه می شوند او را به قتل رساندند، افزود: آنها پس از ارتکاب جرم با خودروی سرقتی از محل متواری می شوند.
سردار خرم نیا تاکید کرد: ماموران پلیس 110 و عوامل انتظامی کامیاران پس از اینکه از وقوع این سرقت و قتل راننده مطلع می شوند برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.
وی با بیان اینکه این 2 سارق مسلح با دیدن ماموران از جاده اصلی منحرف شدند، یادآور شد: سارقان در مواجه با پلیس با استفاده از سلاح گرم قصد فرار داشتند که در درگیری با ماموران انتظامی یکی از 2 سارق مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و پس از آن هر 2 دستگیر شدند.
سردار خرم نیا با اشاره به اینکه 2 قبضه سلاح از سارقان کشف و ضبط شد، گفت: پرونده این افراد که سابقه سرقت مسلحانه در یکی از استان های همجوار را دارند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

کد خبر: 894356

وب گردی

وب گردی