سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به تغییرات در ساختار و تکمیل تجهیزات دارد

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاداسلامی در بازدید از چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی بر تجهیز این چاپخانه و تکمیل آن تاکید کرد.

دکتر رضا اکبری نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز بر تغییرات در ساختار سازمان چاپ، انتشارات و رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی در ساختار، تشکیلات و فرآیند نیاز به تغییرات دارد تا کارآمدتر از گذشته فعالیت کند.

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی، در بازدید از چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی که به همراه دیگر مدیران امور اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشت، بازدید از چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای برنامه‌های جدید برای این چاپخانه دانست و گفت: برای سازمان چاپ باید برنامه‌های جدیدی در نظر بگیریم این برنامه‌ها هم مأموریت‌ها و وظایفش را شامل می‌شود و هم اصلاح و تجهیز، چرا که این چاپخانه به تجهیزات جدیدی نیاز دارد که باید خریداری شود.

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییرات در سازمان چاپ در راستای مأموریت جدید دانشگاه یعنی درآمدزایی تسهیل‌کننده فعالیت‌های درون دانشگاهی و برون دانشگاهی این سازمان خواهد بود.

وی با اشاره به رویکرد جدید در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی به بخش‌هایی از دانشگاه که می‌توانند درآمدزا باشند تغییر کرده است و یکی از مأموریت‌های جدید این دانشگاه درآمدزایی و چابک سازی است.

وی وضع فعلی دانشگاه آزاد اسلامی را خوب توصیف کرد و گفت: وضع موجود بحرانی نیست و دانشگاه آزاد اسلامی با منابع، نیروهای خود اعم از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی، امکاناتی دارد که برای توسعه فعالیت‌هایش می‌تواند از آن‌ها به خوبی استفاده کند.

وی با بیان این نکته که نتیجه هر کاری در گرو مدیریت صحیح است، افزود: اگر دانشگاه آزاد اسلامی بتواند با برنامه‌ریزی درست از چالش‌های پیش رو عبور کند می‌تواند یکی از سازمان‌های موفق کشور باشد چرا که این ظرفیت در آن وجود دارد.

خبرنگار: محمد توحیدی راد

کد خبر: 894449

وب گردی

وب گردی