راه‌ها برای بازگشت شجاعی بسته است/ این کی‌روش کینه‌ای!

از درون فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد راه‌ها برای بازگشت کاپیتان سابق تیم ملی بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته (یکشنبه) در گفت‌وگو با یک نشریه اسپانیایی از تمایل خود برای بازگشت به جمع ملی‌پوشان خبر داد.

وی تأکید کرد مجبور به بازی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی شده و در صورتی که از حضور در زمین سر باز می‌زده، با محرومیت سنگین مواجه می‌شده است. شجاعی همچنین گفت سعی در تماس با مسئولان فدراسیون داشته اما موفق به انجام این کار نشده است.

این در حالی است که احسان حاج‌صفی، هم‌تیمی او در پانیونیوس که حرکت مشابهی انجام داد، با انتشار متن عذرخواهی به تیم ملی بازگشت ولی شجاعی از این کار امتناع کرد. همین مسئله به اضافه بی‌پاسخ گذاشتن تماس کارلوس کی‌روش سبب عصبانیت شدید سرمربی تیم ملی شده و در همین راستا از درون فدراسیون خبر می‌رسد او تمایلی برای بازگشت شجاعی ندارد.

کی‌روش که پیش از این در خصوص سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی هم مواضع برگشت‌ناپذیری را اتخاذ کرد، شماره هفت تیم ملی که در اختیار شجاعی بود را هم به سامان قدوس واگذار کرد تا نشان دهد کاپیتان سابق تیم ملی شانس بسیار ناچیزی برای حضور در جمع مسافران جام جهانی 2018 روسیه دارد.

604

کد خبر: 894464

وب گردی

وب گردی