مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت در منطقه ۷ افتتاح می شود

شهردار منطقه ۷ از  افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت در این منطقه تا پایان سال جاری با هدف بالابردن سرانه فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این خبر گفت: سالن های چند منظوره ورزشی و بدنسازی از جمله مواردی است که در این مجموعه لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت در خیابان معلم ، خیابان مرودشت واقع شده است، خاطرنشان کرد: دستیابی به نشاط اجتماعی در گرو سلامت روحی و جسمی شهروندان است بنابراین ترویج فرهنگ ورزش در میان افراد جامعه امری اجتناب ناپذیر است.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: در عصر حاضر با گسترش دامنه های استفاده از وسایل جدید، تغییر سبک زندگی، نحوه ی اشتغال افراد و نیز گسترش زندگی آپارتماننشینی در شهرهای بزرگ، تحرک شهروندان بشدت کاهش یافته است که در حقیقت کم تحرکی افراد عامل موثری برای افزایش میزان مرگ و میر، بیماریها و ناتوانیها است.

وی با تاکید بر اینکه نقش مدیریت شهرداری با طیف وسیعی از وظایف عمرانی و خدماتی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی با هدف تأمین فضاهای لازم برای گذران اوقات فراغت شهروندان بسیار حائز اهمیت است، افزود: در حقیقت توسعه فضاهای ورزشی در سطح محلات، به تحرک اجتماعی جمعیت ساکن در محلات شهری قوت می بخشد و یک ارتباط اجتماعی سالم و همراه با صمیمیت را بوجود می آورد که مودتها، دوستی ها، هم محله بودن ها و جوانمردی را ایجاد می کند.

701

کد خبر: 894469

وب گردی

وب گردی