درویش: اگر مشکلات داوری گریبان ما را نمی‌گرفت الان تیم دوم جدول بودیم/در حال پیگیری برای حل مشکلات مالی هستیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: نزدیک به 8 امتیاز ما به خاطر اشتباهات داوری از دست رفته است که اگر ما آن 8 امتیاز را گرفته بودیم امروز تیم دوم بودیم.

به گزارش ایسکانیوز ،رضا درویش در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سایپا اظهار داشت:با توجه به نتایجی که تیم ما به دست آورده از آن راضی هستیم ضمن آنکه نزدیک به 8 امتیاز ما به خاطر اشتباهات داوری از دست رفته است. اگر ما آن 8 امتیاز را گرفته بودیم امروز تیم دوم بودیم ولی باز هم از تیم و زحمات دایی راضی هستیم.

وی افزود:4 بازیکن ما مصدوم هستند و حتی کار برخی ها به جراحی کشید و تعداد دیگری از بازیکنان هم حدود 2 الی 3 ماه در اختیار ما نبودند اما با همه مشکلاتی که می‌بینم در مجموع از زحمات کادر فنی تشکر می‌کنم.

درویش در خصوص ناراحتی دایی از مسائل مالی گفت: ان‌شاالله در حال پیگیری هستیم که این مشکلات حل شود. برای موفقیت یک تیم همه اجزای تیم دخیل هستند. مسائل مالی هم جزئی از این اجزا است. دو سه ماهی است که تعهدات ما به تیم انجام نشده و امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی در خصوص اظهار نظر ترابی مبنی بر جدایی اش از سایپا گفت: البته ترابی چنین حرفی نزده است اما اگر حتی گفته باشد محق است. به هر حال آنها برنامه ریزی مالی کرده‌اند و طبعا بازیکن در روز 3 ساعت در اختیار تیم است و بقیه اوقاتش در خدمت خانواده، اگر او آرامش خانوادگی نداشته باشد طبعا دچار مشکل می‌شود. ما هم باید به قولی که داده‌ایم پایبند باشیم. ما نه تنها در فوتبال بلکه در والیبال هم دچار مشکل شدیم. ما سه شب پیش دربی خودروسازان را با نتیجه 3 بر صفر بردیم اما طبعا شرمنده شدیم و در آن بخش هم دچار مشکل هستیم. شاید من خیلی از این مشکلات را تا حالا به زبان نیاورده باشم.

درویش تاکید کرد: ما با مسئولان صحبت کردیم و آنها هم اعلام کرده‌اند که در پی حل مشکلات هستند.این قولی است که به ما داده‌اند.

درویش در خصوص حضورش در انتخابات بسکتبال گفت: این موضوع را دوستان از من خواستند، من فکر می‌کردم فقط 4-5 نفر هستند ولی وقتی رفتم و ثبت نام کردم گفتند نزدیک به 25 نفر ثبت نام کردند! به هر حال جای مشحون کار کردن هم راحت نیست ولی چون دوستان هم از ما خواستند که در انتخابات شرکت کنم من این کار را انجام دادم، البته هنوز تصمیم نگرفتم که شرکت کنم یا نه.

602

کد خبر: 894502

وب گردی

وب گردی