عبور از بحران اقتصادی با امید و کارآفرینی

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: امید و کارافرینی کلید عبور از بحران های اقتصادی است و چشم ما در حل بحران ها به تدبیر دولت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران صبح امروز در دومین مراسم اهدای نشان و تندیس امین الضرب که به مناسبت ۱۳۴ سالگی اتاق تهران در تالار وحدت برگزار شد، گفت: طی یک قرن گذشته، زمانی که دولت به فکر مردم نبود بخش خصوصی نقش بی بدیلی را در ارتقای وضعیت معیشت مردم اجرا کرد.

او افزود: امروز کارآفرینان ایرانی با دسترنج تلاش خود، پایه های صنایع بزرگی را بدون استفاده از رانت در کشور بنا کردند که این نکته به عنوان افتخار ملت ایران تلقی می شود.

خوانساری با تاکید بر این که مردم تشنه امید و جوانان نیازمند هستند، گفت: این فخر جامعه کارآفرینان است که روزی دست فروش بودند و حتی پول نان شب خود را نداشتند اما امروز کالای آنها به عنوان سفیر به کشورهای خارجی صادر می شود.

خوانساری گفت: جوانان باید بدانند که از خاکستر فقر می توان ققنوسی به وجود آید و امید یعنی خلاقیت و کارآفرینی و اگر دولت بخواهد امید را در جامعه زنده کند باید کار را به دست کاردان بسپارد.

او افزود: امید و کارآفرینی کلید عبور از بحران هاست و چشم ما به تدبیر دولت است.

رییس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: بخش خصوصی ایران می تواند کار و اشتغال ایجاد کند و تمنای ما این است که صدای رسای کارآفرینان به گوش جوانان برسد تا آنها شور برخواستن پیدا کنند.

رییس اتاق بازرگانی تاکید کرد: قدم اول را ما به عنوان بخش خصوصی برداشتیم و منتظر قدم های بعدی از طرف دولت هستیم.

401

کد خبر: 894503

وب گردی

وب گردی