معلمان تربیت‌بدنی متوازن کننده نظام تعلیم و تربیتی هستند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش معلمان تربیت بدنی را ترویج کننده شادی و نشاط در مدرسه دانست و گفت: اجرا کنندگان ساحت زیستی سند تحول بنیادین، مربیان تربیت‌بدنی هستند که استعدادهای ورزشی را در مدارس کشف می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و مربیان تربیت بدنی شهر تهران که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، با گرامیداشت یاد 45 معلم شهید تربیت‌بدنی، اظهار داشت: برگزاری مراسم تجلیل از مربیان تربیت‌بدنی که دومین مراسم پس از برگزاری همایش تجلیل از مدیران مدارس در آموزش و پرورش شهر تهران است، اقدامی شایسته تقدیر است.

وی افزود: معلمان تربیت‌بدنی متوازن کننده نظام تعلیم و تربیتی هستند که حافظه زده و کنکور زده شده است و مبارزه کننده با سکون و یکجانشینی برگرفته از سبک زندگی موبایل زده هستند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، معلمان تربیت بدنی را ترویج کننده شادی و نشاط در مدرسه دانست و گفت: اجرا کنندگان ساحت زیستی سند تحول بنیادین، مربیان تربیت‌بدنی هستند که استعدادهای ورزشی را در مدارس کشف می‌کنند.

حمیدی اضافه کرد: معلم تربیت‌بدنی، معلم ترین معلمان است و اهمیت کار او بسیار بالاست و لازم است چنین همایش‌هایی برای تجلیل از مربیان تربیت‌بدنی هر سال برگزار شود.
706

کد خبر: 894547

وب گردی

وب گردی