فعالیت۸۵ هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در کشور/در احیای اتاق بازرگانی نقش داشتم

وزیر صنعت گفت: در حال حاضر ۸۵ هرار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در کشور فعالیت دارند و اگرچه برخی با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما برخی دیگر در بازارهای جهانی پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز در دومین مراسم اهدای نشان و تندیس امین الضرب گفت: از ویژگی های امین الضرب این بود که جامع نگر بود.

شریعتمداری گفت: کارآفرینان در پیچ و خم مقررات داخلی در زمان تحریم و پسابرجام، در رونق و رکود از تلاش دست برنداشتند که این امر باید مورد تقدیر قرار گیرد.

وزیر صنعت افزود: خدا را شاکرم که من هم در احیای اتاق بازرگانی نقش داشتم و در زمان مسئولیت خود در وزارت بازرگانی، اتاق بازرگانی تهران مجدد احیا شد.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۸۵ هرار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در کشور فعالیت دارند و اگرچه برخی با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما برخی دیگر در بازارهای جهانی پیشتاز هستند که این موضوع نشان می دهد با وجود همه مشکلات بیمه ای و بانکی باز هم می توان موفق عمل کرد.

شریعتمداری گفت: به امید روزی که دولت و مجلس و پارلمان بخش خصوصی در جهت تسهیل کسب و کار بتوانند قدم های موثر رابردارند و کارافرینی به عنوان نام مقدس در ایران شناخته شود.

401

کد خبر: 894551

وب گردی

وب گردی