دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با آرمان‌های نظام تجدید میثاق کردند

بیانیه میثاق با رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، با ابتکار شورای بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و به منظور اعلام حمایت از منویات مقام معظم رهبری در ابراز تنفر از سیاست‌های اغتشاش‌آفرین استکبار جهانی و عوامل و اذناب آنان در داخل کشور و پشتیبانی از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیانیه میثاق با مقام معظم رهبری در حمایت از جمهوری اسلامی تنظیم و با امضا دانشگاهیان و عموم مردم ولایی دامغان در مراسم نماز جمعه تایید شد. این بیانیه پس از تکمیل به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

میثاق با مقام معظم رهبری در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران ریشه در نجابت دینی و اقتدار اسلامی دارد و ما مردم این سرزمین، بر خویش می‌بالیم و مفتخریم که در عهدی زندگی می‌کنیم و نفس می‌کشیم که در سایه‌سار بیرق سرخ علوی تحت زعامت ولی فقیه، مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای راه به سوی قله سعادت می‌بریم.

ما ایرانی هستیم و در تمامی ازمنه‌ی تاریخی این انقلاب، پای در حریم مهربانی حکومت دینی داشته‌ایم و به دفاع جانانه از اهداف آن اعلام دلبستگی و پایداری کرده‌ایم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک اتفاق ساده نبوده بلکه ریشه در باور دینی ما دارد و بر عهد خود ایستاده‌ایم تا دون‌فطرتان صهیونیسم و جیره‌خواران فتنه‌جو نتوانند بر پیکره و اساس این نظام خدایی خدشه‌ای وارد نمایند.

حکومت دینی ایران اسلامی، همیشه در تیررس خصم و الحاد جمعی از مغرضان بوده و ما نیز صبور و مقاوم با تاسی به فرامین رهبری، راسخ و استواریم که در کمال شکیبایی، خون جوانان خویش را در انقلاب 57 بر این شجره طیبه اهدا کردیم و در دفاع مقدس، نام شهیدان را بر بلندای تاریخ درج کردیم و در برابر تهدیدها و تحریم‌ها خم به ابرو نیاوردیم تا جهان بداند که ما از نسل آرش، اسطوره‌ایم و با باور دینی، خادمان ولایت و حامیان رهبری بوده‌ایم و خواهیم بود.

می‌دانیم که دشمن به هر لباسی از خواص و عوام و در خفا و جلا بر عقاید ما می‌تازد ولی غافل از آن است که مومن زیرک و داناست و هیچ‌گاه از یک واقعه، دو بار رنجیده خاطر نخواهد شد لذا با پاسداشت 9 دی ماه و اعلام حمایت از نظام و رهبری از طریق این نوشتار، مراتب ارادت خود را به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اعلام می‌داریم و از اعماق وجود از فتنه‌گران در هر لباس و جایگاهی اعلام انزجار می‌نماییم و از دولت محترم می‌خواهیم که توجه مضاعفی به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند و به وفاداری و بصیریت مردم در حفاظت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

با آرزوی دوام عزّت و قدرت جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: 894608

وب گردی

وب گردی