با طرح تعطیلات زمستانی، آموزش و پرورش آسیب می‌بیند

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه مشکل محیط زیست را باید سازمان محیط زیست حل کند و مربوط به آموزش و پرورش نیست، گفت: با طرح تعطیلات زمستانی، آموزش و پرورش آسیب می‌بیند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، در خصوص «طرح تعطیلی یک ماهه دانش‌آموزان در زمستان»، گفت: بنده موافق این موضوع نیستم؛ چراکه اولاً مشکل محیط زیست، مشکلی نیست که آموزش و پرورش آن را حل کند و باید این مشکل را محیط زیست حل کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید مشکلات مربوط به خود را حل کند، ادامه داد: با طرح تعطیلات زمستانی، آموزش و پرورش آسیب می‌بیند؛ چراکه دانش‌آموزان یک دفعه بین سال تحصیلی تعطیل شده و از روند برنامه درسی خارج می شوند و تا مجدداً از نظر روحی به حالت اول برگردند، یکی دو هفته زمان می‌برد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: با فرض بر اینکه یک ماه هم مدارس را تعطیل کنیم، در چنین شرایطی به دلیل مسافرت و مشکلات فصل زمستان و بارش برف و باران، شاهد حوادث جاده‌ای خواهیم بود و آمار آن بالا می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تأکید کرد: این بحث‌ها که مطرح شده است، بدون مطالعه بوده و متأسفم که چرا بدون مطالعه و تحقیق مطرح می‌شود.

وی اضافه کرد: این نوع بحث‌ها را کسانی مطرح می‌کنند که خود مدیر بوده و حتی فرصت پاسخگویی به تلفن‌های خود را ندارند؛ حال باید پرسید که کدام پژوهش و مطالعه و بررسی روی این موضوع صورت گرفته است و به این نتیجه رسیده‌اند.
706

کد خبر: 894635

وب گردی

وب گردی