توفیقی:  تراکتور درخواستی برای جذب رحمتی نداده است/ وضعیت جباری تا پایان هفته مشخص می شود/ شفر مخالف جدایی نورافکن است

معاونت ورزشی و دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه تراکتورسازی درخواستی برای جذب مهدی رحمتی نداده است و او در استقلال می ماند. البته تا کنون تیم های دیگر هم رسما به باشگاه نامه ای ارسال نکرده اند.

پندار توفیقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت جباری گفت: تا به امروز هر بازیکنی که از استقلال جدا و یا جذب شده است با نظر شخص شفر انجام شده و در مورد جباری هم سرمربی تیم تصمیم نهایی را خواهد گرفت.این بازیکن وضعیتش تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.

وی افزود: وینفرد شفر تا الان مخالف جدایی امید نورافکن از استقلال بوده و وی رسما به باشگاه اعلام کرده که تا پایان فصل به نورافکن در استقلال نیاز دارد و با توجه به درخواست سرمربی تیم نمی توانیم به این بازیکن رضایت نامه بدهیم.

توفیقی ادامه داد: شفر همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجی است و فیلم چند بازیکن را در اختیار گرفته ایم و سرمربی تیم هر بازیکنی را بخواهد جذب خواهیم کرد تا تیم طوری تکمیل شود که او در نظر دارد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه تراکتورسازی درخواستی برای جذب مهدی رحمتی نداده است و او در استقلال می ماند. البته تا کنون تیم های دیگر هم رسما به باشگاه نامه ای ارسال نکرده اند.

600

کد خبر: 894665

وب گردی

وب گردی