رویداد "همدان ۲۰۱۸" فرصت مناسبی برای تبدیل گردشگری به ثروت است

معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه رویداد "همدان۲۰۱۸" فرصت مناسبی برای تبدیل گردشگری به ثروت در همدان است، گفت: برگزاری رویدادها از راه‌های مهم معرفی همدان به جهان است.

به گزارش ایسکانیوز، محمودرضا عراقی با اشاره به اینکه در راستای رویداد همدان 2018 "همدان پایتخت گردشگری آسیا" اتاق فکری در استانداری تشکیل شده است، اظهار داشت: علاوه بر مسئولان در این اتاق فکر بسیاری از موسسات مردمی فعال در حوزه گردشگری و تورگردان‌ها عضو این اتاق فکر هستند.

وی با بیان اینکه در اتاق فکر تشکیل شده نحو تبلیغات، اطلاع‌رسانی و آموزش و برگزاری رویدادها در سال 2018 بررسی می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که از بستر ایجاد شده برای معرفی همدان و تبدیل گردشگری به ثروت استفاده شود.

عراقی با تأکید بر اینکه شورای سیاست‌گذاری برای رویداد همدان 2018 تعریف شده است، عنوان کرد: در این شورا کمیته‌های مختلفی برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه این شورا متشکل از هفت کمیته است، بیان کرد: مسئولیت کمیته تبلیغات به شهرداری محول شده است چرا که می‌تواند در فرودگاه‌های مختلف کشور، فضای مجازی و محیطی و غیره تبلیغات را داشته باشد.

عراقی با تأکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌ها در راستای برگزاری رویداد همدان 2018 بیان کرد: از جمله مواردی که باید در اصلاح و توسعه زیرساخت‌ها مدنظر قرار گیرد اصلاح ورودی‌های همدان است.

وی با اشاره به اینکه همدان باید از راه صنعت گردشگری و برگزاری رویدادها در این راستا ثروت ایجاد کند که لازمه این امر معرفی ظرفیت‌های همدان است، تأکید کرد: از راه‌کارهای مهم در معرفی همدان برندسازی و برگزاری رویدادها است تا همدان را به جهان معرفی کند.

معاون امور عمرانی استانداری همدان با تأکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع در رویداد همدان 2018 تبلیغات است، ابراز کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در راستای برگزاری رویدادها و معرفی همدان در سطح جهان بسیار مهم است.

عراقی با اشاره به اینکه همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شده است، تأکید کرد: اما همدان یکی از شهرهای ایران است و در واقع با این رویداد ایران در سطح جهان مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه از مشکلات موجود در همدان مواجه بودن هتل‌ها با کمبود مسافر است، اظهار داشت: رویدادها و نشست‌ها با هدف جذب گردشگر و مسافر در همدان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

901/900

کد خبر: 894743

وب گردی

وب گردی