به گزارش ایسکانیوز، محمودرضا عراقی با اشاره به اینکه در راستای رویداد همدان 2018 "همدان پایتخت گردشگری آسیا" اتاق فکری در استانداری تشکیل شده است، اظهار داشت: علاوه بر مسئولان در این اتاق فکر بسیاری از موسسات مردمی فعال در حوزه گردشگری و تورگردانها عضو این اتاق فکر هستند.
وی با بیان اینکه در اتاق فکر تشکیل شده نحو تبلیغات، اطلاعرسانی و آموزش و برگزاری رویدادها در سال 2018 بررسی میشود، افزود: برنامهریزیهایی انجام شده است که از بستر ایجاد شده برای معرفی همدان و تبدیل گردشگری به ثروت استفاده شود.
عراقی با تأکید بر اینکه شورای سیاستگذاری برای رویداد همدان 2018 تعریف شده است، عنوان کرد: در این شورا کمیتههای مختلفی برای این رویداد در نظر گرفته شده است.
معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه این شورا متشکل از هفت کمیته است، بیان کرد: مسئولیت کمیته تبلیغات به شهرداری محول شده است چرا که میتواند در فرودگاههای مختلف کشور، فضای مجازی و محیطی و غیره تبلیغات را داشته باشد.
عراقی با تأکید بر اینکه توسعه زیرساختها در راستای برگزاری رویداد همدان 2018 بیان کرد: از جمله مواردی که باید در اصلاح و توسعه زیرساختها مدنظر قرار گیرد اصلاح ورودیهای همدان است.
وی با اشاره به اینکه همدان باید از راه صنعت گردشگری و برگزاری رویدادها در این راستا ثروت ایجاد کند که لازمه این امر معرفی ظرفیتهای همدان است، تأکید کرد: از راهکارهای مهم در معرفی همدان برندسازی و برگزاری رویدادها است تا همدان را به جهان معرفی کند.
معاون امور عمرانی استانداری همدان با تأکید بر اینکه مهمترین موضوع در رویداد همدان 2018 تبلیغات است، ابراز کرد: تبلیغات و اطلاعرسانی در راستای برگزاری رویدادها و معرفی همدان در سطح جهان بسیار مهم است.
عراقی با اشاره به اینکه همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شده است، تأکید کرد: اما همدان یکی از شهرهای ایران است و در واقع با این رویداد ایران در سطح جهان مطرح میشود.
وی با بیان اینکه از مشکلات موجود در همدان مواجه بودن هتلها با کمبود مسافر است، اظهار داشت: رویدادها و نشستها با هدف جذب گردشگر و مسافر در همدان برگزار میشود.
منبع: تسنیم
901/900