برگزاری نشست ویژه «نقش قلم» در سرای محله حسینی

نشست دیدار و گفت وگو با پروین پناهی شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان روز چهارشنبه ۲۰ دی در سرای محله حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای خاتم و کتابخانه ۱۵ خرداد، نشست دیدار و گفتگو با پروین پناهی در قالب نشست ویژه «نقش قلم» روز چهارشنبه ۲۰ دی در سرای محله حسینی برگزار می شود.

این برنامه با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نویسندگان گروه سنی خود برگزار می شود و کتابخانه ۱۵ خرداد در این نشست صمیمی میزبان پروین پناهی نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان است.

پناهی در این نشست در باره خود و آثارش سخن می گوید و به پرسش های مخاطبان در باره ادبیات پاسخ می دهد.

پروین پناهی، شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، ۲۶ دی ماه ۶۴ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی، کارشناسی ارشد ادبیات تطبیقی، عضو انجمن نویسندگان وکودکان و نوجوان، عضو هیئت داوران در سه دوره جشنواره مجازی کتابخوانی، عضو هیئت داوران در دو دوره جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان، مدرس و داور دو دوره از جشنواره مادران قصه گوی شهر تهران و صاحب چندین اثر در زمینه ادبیات کودکان است.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۰ دی از ساعت ۱۰ در سرای محله حسینی فردوس واقع در خیابان فردوس، خیابان شهیدان اسماعیلی برگزار می شود.

502

کد خبر: 894851

وب گردی

وب گردی