هوای تهران ناسالم شد/شاخص آنلاین 3 ایستگاه در وضعیت قرمز قرار دارد + نقشه

هوای تهران در نوزدهمین روز از دی ماه در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفی هوای دیروز تهران منتهی به 8 صبح امروز 88 و در شرایط سالم قرار داشت، شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز 103 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 103، میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 59 و میزان منواکسید کربن در هوا 43 است.

نمودار زیر بیانگر شاخص کیفیت هوا در ساعت 8 امروز و مقایسه آن با روز گذشته است:

نقشه زیر بیانگر شاخص کنونی (آنلاین) کیفیت هوای پایتخت در 19 دی ماه است:

با بررسی شاخص آنلاین های ایسنگاه های تهران می توان دریافت 2 ایستگاه پارک رز در منطقه 22 و شهرداری منطقه 2 در شرایط سالم و 3 ایستگاه شهری ری ، تربیت مدرس و پیروزی در وضعیت قرمز و شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارند.لذا لازم است افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان ساکن این مناطق از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کرده و سایر افراد نیز تا حد ممکن فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پیش بینی می شود کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت آینده برای گروه های حساس جامعه ناسالم باشد.

701

کد خبر: 894860

وب گردی

وب گردی