هدفمان قهرمانی مجدد درلیگ تکواندو است/ امیدوارم قهرمانی مسابقات ساحل عاج را دوباره در چین تکرار کنیم

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی کسب قهرمانی مجدد در لیگ تکواندو کشور است و ورزشکاران ما برای رسیدن به این مهم تلاش زیادی می کنند.

نعمت خلیفه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص قهرمانی در نیم فصل اول لیگ تکواندو ایران گفت: دیروز ( دوشنبه) هفته نهم تا یازدهم لیگ برتر تکواندو کشور برگزار شد و شاگردان من توانستند هر 3 دیدار حساس را با نتیجه هفت بر یک با پیروزی پشت سر گذاشتند و قهرمان نیم فصل لیگ برترتکواندو ایران شوند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شاگردان من در 3 ماه گذشته در مسابقات سیستم جام جهانی تکواندو کشور هم قهرمان شدند و در مسابقات ساحل عاج نیز شرکت داشتند، دیدار های لیگ ما عقب افتاد، که منجر شد در زمان محدود مسابقه دهیم و این کار بسیار سختی برای شاگردان من بود ولی من از شاگردانم بسیار راضی هستم که هم زمان در 3 رویداد مهم داخلی و خارجی شرکت داشتند و سر بلند از آن بیرون آمدند، هدف نهایی ما قهرمانی مجدد در لیگ تکواندو کشور همچون ادوار گذشته است.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در خصوص انتخاب او به عنوان سرمربی تیم تکواندو ایران در مسابقات تیمی گرند اسلم تصریح کرد:

هفته‌ پنجم مسابقات گرند اسلم به صورت تیمی برگزار می‌شود و تیم ایران به عنوان قهرمان مسابقات تیمی قهرمانی جهان (جام جهانی) در این مسابقات حاضر خواهد بود.

او ادامه داد : این مسابقات با حضور چهار تیم پیگیری می‌شود که ایران و روسیه به ترتیب به عنوان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات (ساحل عاج )مستقیما به این بازی‌ها راه یافته‌اند. تیم چین نیز به عنوان میزبان مسابقات گرند اسلم به عنوان تیم سوم راهی این مسابقات شده است و طبق صلاحدید فدراسیون جهانی تکواندو، کره جنوبی هم که در مسابقات جام جهانی سوم شده بود، جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده است.

او همچنین در مورد زمان آغاز اردوهای تیم ملی تکواندو برای این مسابقات گفت: از امروز (سه شنبه) اردوهای خود را با تمام توان آغاز می‌کنیم و امیدواریم که نتایج خوب خود در ساحل‌عاج را تکرار کنیم.

602

کد خبر: 894891

وب گردی

وب گردی