تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات صحرانوردی امشب عازم آلمان می‌شود

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از اعزام تیم ملی برای اولین حضور خود در رقابت‌های صحرانوردی به آلمان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین، در خصوص برنامه ملی‌پوشان ایران در مسابقات جهانی آلمان و نیز کمپ آموزشی گفت: برای اولین بار است که تیم ملی ایران در رقابت‌های صحرانوردی شرکت می‌کند، با توجه به اینکه این مسابقات دارای امتیاز سهمیه بازی‌های پارالمپیک زمستانی نیز هست، امیدواریم بتوانیم مجوز حضور در این رقابت‌ها را بدست بیاوریم.

وی افزود: اردوی تیم ملی از اواخر دی ماه آغاز شد و در اوایل اردو ملی‌پوشان به صورت رول اسکی تمرین کردند و 8 روز پایانی را نیز روی برف تمرین داشتند. جا دارد از همکاری خوب مسئولین پیست‌های دربند سر و دیزین که نهایت همکاری را با ما داشتند، تشکر کنم. می‌توان گفت ملی‌پوشان به 50 درصد آمادگی مورد نظر دست پیدا کرده‌اند و با توجه به اینکه اولین تجربه آنها در مسابقات صحرانوردی است، انتظار مدال نداریم، اما امیدواریم که بتوانند سهمیه کسب کنند.

ساوه شمشکی تصریح کرد: پیش از آغاز مسابقات، نمایندگان کشورمان در یک کمپ آموزشی شرکت می‌کنند و دو مربی خوب تیم ملی احمد کاویان و فرزانه رضا سلطانی نیز در دوره تخصصی بین‌المللی مربیگری صحرانوردی معلولین حضور خواهند یافت. کمپ آموزشی به مدت 8 روز به طول می‌انجامد و پس از آن کلاس‌بندی انجام می‌شود و در نهایت رقابت‌ها از یکم تا چهارم بهمن ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان پنجم بهمن به میهن باز خواهد گشت.

تیم ملی اسکی صحرانوردی معلولین ایران با ترکیب حسن میرزاحسینی، الهه قلی فلاح، مهدی حسین‌زاده و ابوالفضل خطیبی، با هدایت احمد کاویان و فرزانه رضا سلطانی، مربیان تیم ملی، شامگاه سه‌شنبه، 19 دی ماه عازم آلمان خواهد شد.

602

کد خبر: 894930

وب گردی

وب گردی