علی عباسی: بازی با پرسپولیس قطعا در ثامن خواهد بود

مدیر عامل باشگاه مشکی پوشان گفت: شورای تامین از همان روز اول هم اعلام کرده بود که بازی های استقلال و پرسپولیس باید تحت هر شرایطی در ورزشگاه ثامن انجام شود.

علی عباسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با اینکه سرانجام چه زمانی می توانند از ورزشگاه اما رضا استفاده کنند گفت: در حال رایزنی هستیم تا مشکلات بازی در این ورزشگاه را حل کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری هم وارد این موضوع شده است تا در یک بحث سه جانبه بین شهرداری، آستان قدس رضوی و باشگاه ها این مشکل نیز به زودی رفع شود و تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا از میهمانان خود پذیرایی کنند.

مدیر عامل باشگاه مشکی پوشان در پاسخ به این پرسش که با این اوصاف نمی توان امیدی به برگزاری بازی این هفته با پرسپولیس در این ورزشگاه داشت هم خاطرنشان کرد: خیر این بازی قطعا در ورزشگاه ثامن انجام می شود البته شورای تامین از ابتدا هم اعلام کرده بود که بازی های استقلال و پرسپولیس باید تحت هر شرایطی در ورزشگاه ثامن انجام شود.

عباسی در رابطه با اوجگیری مشکی پوشان به همراه عنایتی گفت: خدا را شکر از ابتدای نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کرده ایم و فارغ از پنج امتیازی که تا کنون گرفته ایم بازی های زیبایی را به نمایش می گذاریم و به طور مثال در همین بازی آخر در مقابل فولاد به راحتی می توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم اما بدشانس بودیم.

وی رابطه با اینکه آیا باز هم قرار است مشکی پوشان در دقیقه نود در لیگ برتر ماندگار شود تشریح کرد: قطعا با ادامه این روند خودمان را از انتهای جدول خواهیم کند. خرید های خوبی را انجام داده ایم و به تازگی نیز عنایتی از عملکرد دو بازیکن خارجی که شامل یک گرجستانی و یک عراقی زیر بیست ویک سال هستند رضایت داشته و منتظر هستیم تا کارت بازی آن ها نیز صادر شود تا در ادامه از آن ها بهره ببریم.

606

کد خبر: 894944

وب گردی

وب گردی