رئیس بانک مرکزی برای پاسخگویی نسبت به عملکردش به دانشگاه شریف دعوت شد

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در نامه ای، از رئیس بانک مرکزی خواست تا با حضور در جمع دانشجویان پاسخگوی سوالات آنان در خصوص اوضاع اقتصادی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در نامه ای خطاب به ولی الله سیف نوشت: با توجه به نارضایتی مردم از اوضاع اقتصادی و معیشتی و لزوم پاسخگویی مسئولین در باره عملکرد خود از حضرتعالی به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم اقتصادی دولت برای حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف و پاسخ به پرسش های دانشجویان در هر زمانی که برای شما مقدور است دعوت می کنیم.

پورقاضی رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران امروز در سی و چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بانک مرکزی پاسخگوی مالباختگان موسسات مالی نیست. بانک مرکزی ده ها بار قول داده است که ارز را تک نرخی کند، اما نه این کار انجام می‌شود و نه بانک مرکزی در این رابطه پاسخی می‌دهد. ما با یک دستگاه حکومتی روبرو هستم که پاسخگو نیست. بانک مرکزی علیرغم اینکه بخشی از حاکمیت است، به نظر می‌رسد نمی‌توان روی حرف بانک مرکزی حساب کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس نیز امروز در گفت و گو با تسنیم از رئیس‌جمهور خواسته است ۲ وزیر و رئیس بانک مرکزی را تغییر دهد. وی با تاکید بر پاسخگویی رئیس جمهور به مطالبات مردم، گفته است رئیس جمهور وزرای جهاد و کشاورزی، تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی را هرچه سریعتر تغییر دهد.

کد خبر: 894956

وب گردی

وب گردی