زمانی: جواب فردوسی پور را نمی دهیم/ شفر و افتخاری مخالف حضور حسینی در برنامه 90 بودند/ مشکلی برای تمدید قرارداد شفر نداریم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: جواب عادل فروسی پور را نمی دهیم و نمی خواهیم با این صحبت ها تیم وارد حاشیه شود. حسینی با نظر مستقیم شفر و افتخاری در برنامه 90 حاضر نشد.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد شفر نداریم و اعضای هیات مدیره با توجه به عملکرد کادر فنی موافق حضور این مربی در تیم هستند.به زودی برای تمدید قرارداد با شفر وارد مذاکره خواهیم شد.

وی افزود: شفر پیشنهاد 500 هزار یورویی به استقلال نداده است و این حرف ها شایعه ای بیش نیست. این مربی هیچ شرط و شروطی برای ما نگذاشته و مخالفتی با شفر نخواهیم کرد.

زمانی ادامه داد: جواب عادل فروسی پور را نمی دهیم و نمی خواهیم با این صحبت ها تیم وارد حاشیه شود. حسینی با نظر مستقیم شفر و افتخاری در برنامه 90 حاضر نشد تا با آرامش بیشتری خود را برای بازی با سایپا آماده کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: طبق برنامه ای که داریم به امید خدا از هفته 25 شانه به شانه پرسپولیس در جدول حرکت خواهیم کرد و استقلال می تواند امسال به قهرمانی برسد.

وی در مورد وضعیت جباری گفت: مدیریت باشگاه تصمیم در مورد وضعیت جباری را به شفر واگذار کرده و سرمربی تیم هر نظری که داشته باشد آن را انجام خواهیم داد.رفتن با ماندن جباری به عهده شفر است و همه چیز را به او واگذار کرده ایم.

600

کد خبر: 894984

وب گردی

وب گردی