بی‌اطلاعی  از سرنوشت سرنشینان نفتکش حادثه‌دیده/ هیاتی از سوی سازمان بنادر و کشتیرانی به محل حادثه اعزام شد

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یک هیات از سوی سازمان بنادر و کشتیرانی دیروز به محل حادثه اعزام شدند و الان از نزدیک عملیات تجسس را در بندر شانگهای رصد می کنند.

هادی حق شناس معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز در خصوص آخرین جزئیات حادثه نفتکش ایرانی گفت: یک هیات از سوی سازمان بنادر و کشتیرانی دیروز به محل حادثه اعزام شدند و الان از نزدیک عملیات تجسس را در بندر شانگهای رصد می کنند.

حق شناس گفت: به دلیل حجم زیاد آتش، عملیات اطفاء حریق به کندی پیش می‌رود، خوشبختانه شعله های آتش سوزی نسبت به روز قبل کمی کاهش یافته است.

او با اشاره به پیدا شدن یک جسد در آب‌های اطراف محل حادثه، افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده جسد پیدا شده ایرانی است و از سرنوشت دیگر سرنشینان این نفتکش خبری در دست نداریم زیرا به دلیل حجم زیاد آتش امکان نزدیک شدن به این شناور وجود ندارد.

گفتنی است یک فروند کشتی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران و تحت پرچم کشور پاناما (ساخت سال ۲۰۰۸ میلادی) که حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی از مبداء بندر عسلویه به کره جنوبی بود، دو روز پیش در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در محدوده دریایی چین (۱۶۰ مایلی بندر شانگهای چین) با کشتی باری چینی تصادم کرد و بر اثر این اتفاق بلافاصله کشتی نفتکش دچار انفجار و حریق شد.

402

کد خبر: 895045

وب گردی

وب گردی