دانشگاه آزاد اسلامی  یک دانشگاه تاثیر گذار است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی را یک دانشگاه تاثیر گذاردانست و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در این دانشگاه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بندرلنگه، دکتر قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضوردر دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه ضمن دیدار با استادان وکارکنان واحد ، از بخش های مختلف این واحد از جمله کارگاه ها ، مدرسه سما ، پیش دبستانی ، سالن ورزشی ، مسجد ، شهربازی و مهمانسرا بازدید کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی امکانات موجود در واحد راخوب ارزیابی کرد و از زحمات همه مجموعه واحد قدردانی کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، دانشگاه آزاد اسلامی را یک دانشگاه تاثیر گذار دانست و خواستار توجه و استفاده صحیح و بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در دانشگاه شد.

وی ضمن ابراز وجود برخی مشکلات ساختاری و قانونی اظهار داشت :« مجلس تمام تلاش خود را جهت رفع موانع موجود بر سر راه این دانشگاه بزرگ و مردمی خواهد کرد.»

مهندس بهاری فرماندار شهرستان بندرلنگه نیز با بیان این مطلب که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه مجموعه ای بسیار زیبا و باعث افتخار شهرستان است گفت:« نباید از صد در صد این مجموعه ای که دارای پتانسیل بالایی است فقط بخشی از آن استفاده گردد و بقیه امکانات آن بلا استفاده بماند.»

این مقام مسئول خواستار تصویب رشته هایی متناسب با اقلیم و معیشت مردم شهرستان شد وتصریح نمود :« وجود رشته های مرتبط با دریا باعث پویایی و ورونق اقتصادی شهرستان خواهد شد.»

دکتر فرشاد جوادی زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه ضمن ارائه گزارشی از روند تاسیس واحد، مشکلات پیش رو را عدم تصویب رشته های مرتبط با اقلیم شهرستان عنوان کرد و تاکید داشت :« واحد بندرلنگه با داشتن 37 عضو هیات علمی و زیر ساخت های آموزشی و پژوهشی خوبی که دارد می تواند در رشته های مختلف به دانشجویان خدمات ارائه دهد.وی با بیان اینکه از 55 رشته مصوب شده در واحد فقط 16 رشته آن فعال است خواستار توجه بیشتر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به دانشگاه آزاد اسلامی شد.

وی ابراز امیدواری کرد که تعامل بین مجلس شورای اسلامی ، وزارت علو م و دانشگاه آزاد اسلامی باعث پویایی علم و دانش و رشد و تعالی کشور گردد.

کد خبر: 895063

وب گردی

وب گردی