برای ارزیابی از اجرای تصمیمات وزارت کشور، به شاخص های راهبردی نیازمندیم

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور با اشاره به اینکه در سیستم پایش اجرای تصمیمات از پیشرفت برنامه‌ها اطلاع کسب می کنیم گفت: برای ارزیابی اجرایی تصمیمات به شاخص های راهبردی نیازمندیم.

به گزارش ایسکانیوز، شجاعان در گردهمایی معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری های سراسر کشور با اشاره به اینکه می خواهیم مدل برنامه ریزی راهبردی و سیستم پایش اجرای تصمیمات داشته باشیم، اظهار کرد: کمی کردن اهداف، نگاه متوازن و همه جانبه به مسئولیت ها، شفاف کردن انتظارات، همسویی در رسیدن به اهداف بخشی از اهداف ما در طراحی مدل برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم پایش تصمیمات است.
وی ادامه داد: در این طرح باید بتوانیم اجرا و تحقق برنامه پنج ساله توسعه، برنامه های دولت و برنامه های وزیر کشور را رصد کنیم. برای ارزیابی از اجرای تصمیمات به شاخص های راهبردی نیازمندیم. باید اهداف در هر حوزه وزارت کشور ترسیم شده باشد و براساس اهداف، برنامه طراحی شود و براساس این اهداف و برنامه ها، شاخص هایی شناسایی شود.
رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: باید اهداف، برنامه ها و عملیات ها را مشخص کرده تا بتوانیم میزان پیشرفت اجرای برنامه ها را ارزیابی کنیم.

705

کد خبر: 895180

وب گردی

وب گردی