برگزاری آیین بزرگداشت شهید احمدرضا مولوی در اهواز

آیین بزرگداشت رزمنده دلیر شهید احمدرضا مولوی وردنجانی از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، آیین بزرگداشت رزمنده دلیر شهید احمدرضا مولوی وردنجانی از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان در اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

این برنامه با حضور خانواده شهید احمدرضا مولوی وردنجانی از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان و جمع دیگری از مردم شهیدپرور اهواز در قطعه یک گلزار شهدا انجام شد

همچنین در این آیین مزار شهید احمدرضا مولوی وردنجانی از شهدای دوران دفاع مقدس کلانشهر اهواز گلباران شد و حاضران آیاتی از کلام الله مجید را به یاد این شهید قرائت کردند.

تعدادی از جوانان اهوازی نیز با حضور در قطعه یک گلزار شهدای دیار سردار شهید مجید سیلاوی یاد و خاطره شهید احمدرضا مولوی وردنجانی را گرامی داشتند.

در حاشیه این برنامه یکی از جوانان اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که توفیق حضور در گلزار شهدای اهواز را پیدا کردم توانستم به زیارت مزار شهید احمدرضا مولوی از شهدای دفاع مقدس بیایم.

وی افزود: امیدوارم شهید احمدرضا مولوی ما را مورد لطف خود قرار دهد و دعا کند که همیشه در راه راست که امروزه پیروی از ولایت فقیه است قدم برداریم.

شهید احمدرضا مولوی وردنجانی فرزند علیداد در روز یکم فروردین ماه سال 1338 دیده به جهان گشود و در دوران سخت جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

این جوان رشید در تاریخ نهم شهریور ماه سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزارش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز در کنار دیگر مردان آسمانی زیارتگاه عاشقان است.

شهید احمدرضا مولوی وردنجانی در سن 23 سالگی در سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان به شهادت رسید و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید گلگون کفن استان خوزستان ثبت کرد.

901

کد خبر: 895219

وب گردی

وب گردی