دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف مهرام می رود

بازی‌های سوم مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال فردا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ، دور سوم مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال فردا در حالی برگزار می‌شود که مدعیان قهرمانی با 2 بردی که پیش از این کسب کرده‌اند، در آستانه صعود قرار دارند.

در دو بازی اول پتروشیمی، نفت آبادان، مهرام و شهرداری تبریز مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و با پیروزی در بازی سوم که فردا خواهد بود، راهی نیمه نهایی خواهند شد.

پتروشیمی بندرامام که در دو بازی اول مقابل شهرداری گرگان سرمربی و تماشاگرانش را به دلیل توهین و بی احترامی به داوران در اختیار نداشت، فردا در گرگان میهمان این تیم خواهد بود.

در دیگر دیدار گرگان شهرداری تبریز میهمان یس آل خواهد بود. گرگانی‌ها در این فصل برای نخستین بار میزبان دو بازی پیاپی لیگ برتری خواهند بود.

مهرام که به تازگی بازیکن آمریکایی- گرجستانی به خدمت گرفته است، در سالن دانشگاه آزاد میهمان این تیم خواهد بود. دو بازی اول دو تیم نزدیک دنبال شد و باید دید دانشگاه آزاد می‌تواند با رسیدن عرفان نساج پور جدال دو تیم را به بازی چهارم بکشد یا مهرام فردا جشن صعود را خواهد گرفت.

در دیگر بازی فردا نفت آبادان که دو بازی اول را برده است، به تهران می‌آید تا مقابل تیم سربازان لیگ یعنی نیروی زمینی قرار بگیرد.

*برنامه مسابقات سوم یک چهارم نهایی:

شهرداری گرگان - پتروشیمی (ساعت 16)

دانشگاه آزاد - مهرام (ساعت 16)

نیروی زمینی - نفت آبادان (ساعت 16)

یس آل گرگان - شهرداری تبریز (ساعت 18)

602

کد خبر: 895367

وب گردی

وب گردی