دستگیری سارقان سابقه‌دار اماکن دولتی و خصوصی در گرگان

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و اعتراف آنان به ۴۷ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در گرگان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت از مهدکودک‌ها، مدارس و انباری آپارتمان‌های مسکونی در برخی از نقاط شهرستان گرگان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: تحقیقات پلیس نشان داد، متهم با روش توپی‌زنی و همچنین با ورود به مجتمع‌های آپارتمانی که درب آنان باز بود، اقدام به سرقت از انباری منازل آپارتمانی می‌کردند.

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری یکی از سارقان حین سرقت از انباری یکی از مجتمع‌های مسکونی خبر داد و گفت: متهم حین سرقت دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار جاویدان ادامه داد: در تحقیقات تخصصی پلیس متهم اعتراف کرد با همکاری همدستش، پس از شناسایی منازل خالی از سکنه و همچنین مهدکودک‌هایی که از تجهیزات ایمنی برخوردار نبودند در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از این اماکن می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری همدست متهم در یک عملیات تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به دست آمده، متهمان به 47فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: با تلاش مأموران از همه سرقت‌ها بازسازی صحنه صورت گرفت و تعدادی از شکات نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان، با اشاره به کشف تعداد زیادی وسایل سرقتی از مخفیگاه متهمان، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

901

کد خبر: 895368

وب گردی

وب گردی