افتخاری اجازه حضور حسینی در برنامه 90 را نداد!/ کینه استقلالی‌ها از برنامه منصوریان-رحمتی

شنیده می‌شود مدیرعامل باشگاه استقلال کسی بوده که به دروازه‌بان تیمش اجازه نداده در پر بیننده‌ترین برنامه تلویزیون شرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، قرار بود سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که رکورد کلین‌شیت در لیگ برتر را شکسته، روز دوشنبه هفته جاری به استودیو برنامه 90 برود و رودرروی عادل فردوسی‌پور بنشیند اما به یکباره سایت رسمی باشگاه استقلال خبر از منتفی شدن این حضور داد و اعلام کرد تمرکز دروازه‌بان تیمش در آستانه بازی با سایپا به‌هم خواهد ریخت.

این موضوع اصلا به مذاق فردوسی‌پور خوش نیامد و از باشگاه استقلال خواست به دلیل این اتفاق عذرخواهی کند. هر چند صحبت‌هایی مبنی بر مخالفت وینفرد شفر، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان پایتخت با حضور حسینی در 90 منتشر شد اما شنیده می‌شود سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال کسی بوده که به دروازه‌بان تیمش اجازه نداده در پر بیننده‌ترین برنامه تلویزیون شرکت کند.

افتخاری به دلیل اتفاقات برنامه 90 با حضور خودش که به درگیری لفظی علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین تیمش با سید مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال روی آنتن زنده و خنده‌های معروف اکبر عباسی ملکی، عضو هیأت مدیره این باشگاه منجر شد، با حضور حسینی در 90 مخالفت کرده تا با مواضع فردوسی‌پور که به زعم او ضد استقلالی است، بدین شکل مخالفت کند.

604

کد خبر: 895382

وب گردی

وب گردی