بر پایی اردوهای تفریحی آموزشی  برای  دانش آموزان

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی اردوهای تفریحی آموزشی ویژه دانش آموزان مدارس و خانه های کودک سطح منطقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: دانش آموزان و کودکان از اماکن فرهنگی آموزشی سطح منطقه از قبیل مساجد صفا، امام حسین (ع)، بوستان لرزاده، باغ موزه قصر، عکاسخانه، فردوسی سرا و موزه رضا عباسی دیدن می کنند.

وی با اشاره به اینکه این اردوها به منظور آموزش غیرمستقیم کودکان با مضامین درسی و آشنایی با فعالیتهای شهرداری برپا می شود،گفت: در این طرح سعی شده، دانش آموزان مدارس با دریافت انواع آموزشهای صحیح و همچنین حضور در عرصه های مختلف، شهروندانی مسئول، آگاه و متعهدتری در زندگی شهری امروز باشند.

معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: آشنایی دانش آموزان با فرایندها و مفاهیم مدیریت شهری، آگاه سازی دانش آموزان از ظرفیت ها و اماکن علمی و هنری و تاریخی شهر تهران، تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در سطوح مدرسه و محله، ارتقاء روحیه امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی در فعالیت های جمعی و گروهی دانش آموزان، کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسئولانه دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهری از جمله دیگر اهداف برپایی این اردوها است.

701

کد خبر: 895406

وب گردی

وب گردی