شفر به خط دفاع استقلال، نظم داد/ کی‌روش هم تفکرات شفر را قبول دارد/ ناراحتم که تراکتورسازی را نبردیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ناراحت هستم که استقلال نتوانست تراکتورسازی را شکست دهد چرا که در این صورت فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی کاهش می‌داد.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره روند صعودی تیم فوتبال استقلال پس از حضور وینفرد شفر اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که پس از حضور آقای شفر در استقلال رخ داده، نظم دفاعی تیم است. استقلال از هفته دهم که دروازه‌اش مقابل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی باز شد، دیگر گل نخورده است. سید حسین حسینی رکورد کلین‌شیت لیگ برتر را شکسته که این اتفاق هم به نظرم به خاطر سر و شکلی است که شفر به خط دفاعی تیم داده است.

وی افزود: بازیکنان استقلال تازه به هماهنگی رسیده‌اند و ناهماهنگی و بی‌نظمی هفته‌های ابتدایی لیگ برتر دیگر در بازی‌های این تیم دیده نمی‌شود. نتیجه این اتفاق مثبت هم دعوت شدن 7 بازیکن استقلال به تیم ملی است. بیشتر این بازیکنان هم در خط دفاع و هافبک هستند که نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) هم تفکرات دفاعی شفر را قبول دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ناراحت هستم که استقلال نتوانست تراکتورسازی را شکست دهد چرا که در این صورت فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی کاهش می‌داد. البته کسب یک امتیاز و بسته نگه داشتن دروازه در تبریز کار آسانی نبود که استقلال موفق به انجامش شد. در مجموع به این تیم امیدوارم و مطمئنم در ادامه بهتر هم ظاهر می‌شود.

604

کد خبر: 895440

وب گردی

وب گردی