سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد

دکتر سلطانعلی میر به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان» منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی، دکتر سلطانعلی میر را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان» منصوب کرد.

در بخشی از حکم دکتر فرهاد رهبر به سلطانعلی میر آمده است: «امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در نامه‌ای از زخمات و تلاش های دکتر امین رضا کمالیان رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

دکتر سلطانعلی میر، متولد سال ۱۳۴۱ است که با شروع جنگ تحمیلی وارد سپاه پاسداران می شود و به عنوان همرزم سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در عملیاتهای مختلفی شرکت می کند. وی تحصیلات تکمیلی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته علوم سیاسی در تهران و قم به پایان می رساند و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان می‌شود.

مسئول و معاون سیاسی سپاه استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان، دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد و دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی را می توان از مهمترین مسئولیت های سلطانعلی میر دانست.

کد خبر: 895452

وب گردی

وب گردی