افاضلی: تراکتورسازی هم یک تیم ملی است/شرایط نفت با مالکان جدید بهتر شده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:تراکتورسازی یکی از تیم‌های بزرگ کشور است و هوادار زیادی دارد، در ایران استقلال و پرسپولیس ملی هستند، تنها تیم دیگر ملی هم تراکتورسازی است.

به گزارش ایسکانیوز ، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی یکی از تیم‌های بزرگ کشور است و هوادار زیادی دارد، در ایران استقلال و پرسپولیس ملی هستند، تنها تیم دیگر ملی هم تراکتورسازی است، سایر تیم‌ها در شهر خودشان تیم‌های بزرگی هستند اما تراکتورسازی هواداران سراسری دارد. یک مربی رزومه‌دار و مدیر قوی هم دارد، بهترین یارگیری نیم‌فصل را هم انجام داده است، بازیکنان تاثیرگذاری را به تیمشان اضافه کرده است.

وی ادامه داد: تیم تراکتورسازی خریدهای خوبی داشته، ارسلان مطهری را جذب کرده است که خرید خیلی خوبی است بنابراین بیشتر از این فکر نمی‌کنم لازم باشد در خصوص تیم تراکتورسازی صحبت کنیم، این تیم پتانسیل بسیار بسیار بالایی دارد و بازیکنان خیلی خوبی را هم جذب کرده است. تیم ما هم بعد از بازی با پرسپولیس تمرینات منظمی را پشت سر گذاشت، آرامش نسبتاً خوبی روی تیم ما حاکم است و شرایط تیم‌مان با مالکان جدید بهتر شده، کم کم مسائل بچه‌ها در حال حل شدن است، طبیعتاً مشکلاتی که در تیم ما است یک شبه برطرف نخواهد شد و پله پله سعی می‌کنیم مشکلاتمان را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متأسفانه هنوز موفق به یارگیری نشده‌ایم و نتوانستیم بازیکن جدیدی را بگیریم تا به اینجای کار خداراشکر هنوز بازیکنی را هم از دست نداده‌ایم، کیفیت تیم‌مان ثابت مانده است ولی باید سعی کنیم ارزش افزوده را ما درست کنیم با کارهای روانی و تمرینی که انجام می‌دهیم تا شرایط بهتری را به دست بیاوریم ولی من برای فردا انتظار یک بازی سخت را دارم با یک تیم بزرگ که از نظر من هم رده استقلال و پرسپولیس است.

افاضلی در خصوص تاریخ نقل و انتقالات و اینکه پنجره نقل و انتقالات برای تیم شما بسته شده است، اظهارداشت: پنجره نقل و انتقالاتی تا ۲۶ دی است و این پنجره اصلاً برای ما باز نشده که بسته شود، باشگاه‌ها باید یکسری الزامات را انجام دهند تا بتوانند از پنجره نقل و انتقالاتی بهره‌مند شوند. هنوز ما آن اقدامات را انجام نداده‌ایم و نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم. اگر آن آیتم‌ها را انجام دهیم ما هم می‌توانیم از پنجره نقل و انتقالاتی استفاده کنیم.

602

کد خبر: 895513

وب گردی

وب گردی