نبرد دانشگاه آزاد اسلامی  و گچساران در هفته آخر دور برگشت لیگ برتر واترپلو

مرحله گروهی بیست‌ و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا (پنجشنبه) با انجام سه دیدار به ایستگاه پایانی می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهاردهم بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا(پنج شنبه) با دو سه پیگیری خواهد شد. تیم نفت امیدیه نیز این هفته استراحت خواهد کرد. طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته فنی واترپلو و سازمان لیگ پس از پایان هفته آخر دور گروهی لیگ برتر سه دیدار معوقه دور برگشت نیز از هفته های دوم، چهارم و پنجم ۲۹ دی و ششم بهمن ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. از این رو تیم های نفت امیدیه و سایپا روز جمعه (۲۹ دی ۱۳۹۶) ساعت ۱۵، تیم‌های نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش روز جمعه(۲۹دی ۱۳۹۶) ساعت ۱۵ و نیروی زمینی ارتش و سایپا جمعه (۶ بهمن ۱۳۹۶) ساعت ۱۸ به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف جایگاه تیم ها در جدول رده بندی مشخص شود.

در نخستین بازی هفته اصفهان در خانه به مصاف نیروی زمینی ارتش هم خواهد رفت. نزاجا برای رسیدن به جایگاه چهارم با امید نتیجه نگرفتن تیم گچساران باید از تمام بازی های باقی مانده خود امتیاز کسب کند. اصفهان نیز با توجه به داشتن امتیاز میزبانی امید زیادی به کسب نتیجه از این دیدار دارد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۱۳ بر ۸ به سود نیروی زمینی ارتش به پایان رسیده است. این دیدار از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) در اصفهان با قضاوت داروان عماد نافذ و قطبی و نظارت شریعت برگزار می‌شود.

در دومین دیدار این هفته فردا (پنجشنبه) تیم‌ سایپا و نوفلاح به آب می‌زنند. تیم سایپا که با دو دیدار کمتر نسبت به تیم‌های اول و دوم جدول در رده سوم قرار دارد برای صعود به رده نخست باید از هر سه بازی باقی‌ مانده خود پیروز خارج شود. نوفلاح نیز برای جدا کردن خود از انتهای جدول باید از این دیدار امتیاز کسب کند. تقابل این دو تیم در دور رفت با نتیجه ۹ بر ۲ به سود سایپا به پایان رسیده است. این دیدار ساعت ۱۷ فردا (پنج‌شنبه) در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی با قضاوت ابراهیم پناه و فخری نژاد و نظارت رحیمی برگزار می‌شود.

در آخرین بازی هفته دانشگاه آزاد پذیرای تیم نفت و گاز گچساران است. دانشگاه آزاد که با ۱۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد برای حفظ این رتبه نیاز به پیروزی دارد. در سوی دیگر نفت و گاز گچساران که با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد باید از این دیدار امتیاز کسب کند تا با خیال راحت به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند. بازی ساعت ۱۸:۱۵ فردا (پنجشنبه) در ستخر بین المللی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می‌شود. نظارت این دیدار بر عهده علی محب به همراه داوران امیرحسین صفابخش و مسعود رضوانی است.

602

کد خبر: 895542

وب گردی

وب گردی