جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اکران ۲۳ اثر جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه فجر امسال در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در نشستی مشترک در سازمان سینمایی به این جمع بندی رسیدیم که جشنواره فیلم فجر با رویکرد جشن انقلاب به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه ٩6 برگزار شود.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر امسال با محوریت فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، عنوان کرد: ٢٣ عنوان فیلم بهترین و جذاب‌ترین آثار جشنواره فیلم فجر در استان اکران می‌شود.

دهبانی‌پور خواستار همکاری دستگاه‌ای اجرایی برای برگزاری باشکوه جشنواره فیلم فجر شد و گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با حضور 5 چهره سر‌شناس سینمایی کشور ١٢ بهمن ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه است، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده فیلم‌های جشنواره در دو سالن سینمای استان اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: خرید بلیط جشنواره فیلم فجر به صورت گیشه و اینترنتی انجام می‌شود که جزئیات آن بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

901

کد خبر: 895590

وب گردی

وب گردی