رزمایش مشترک نیروی هوافضای سپاه و قرارگاه پدافند هوایی با موفقیت برگزار شد

فرمانده کل ارتش گفت: تمرین‌های نظامی که اخیرا بین نیروی هوافضای سپاه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مناطقی از کشور برگزار شد، از موفق‌ترین اقدام‌هایی بود که طی سالهای گذشته به انجام رسید.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع فرماندهان، معاونین و مسئولین این قرارگاه گفت: همدلی و هم افزایی بین ارتش و سپاه یک راه نورانی است که برکات زیادی به همراه دارد.

موسوی با اشاره به دو موضوع انقلاب اسلامی و تهدیدات دشمنان گفت: دو موضوع بسیار مهم برای ما وجود دارد، اول انقلاب اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور و دوم تهدیدهای دشمنان که وظیفه ما دفاع از موضوع اول در برابر مسئله دوم است و همه حرکتها و اقدام‌های ما باید با توجه به این دو موضوع انجام شود.

وی در ادامه افزود: تمرین های نظامی که اخیرا بین نیروی هوافضای سپاه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مناطقی از کشور برگزار شد، از موفق‌ترین اقدام‌هایی بود که طی سالهای گذشته به انجام رسید و این برای نخستین بار بود که یک کار ترکیبی کامل بین سپاه و ارتش در حوزه پدافند هوایی انجام شد و این همدلی و هم افزایی یک راه نورانی است که برکات زیادی به همراه دارد.

فرمانده کل ارتش همچنین تصریح کرد: ویژگی خاص این تمرین مشترک همدلی، وحدت و هم افزایی به معنای واقعی بین پدافند هوایی ارتش و سپاه بود که قطعا خبر آن باعث ناراحتی و ناامیدی دشمنان و موجب شادی و رضایت خاطر دوستداران انقلاب خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: ما در این رزمایش به دنبال آن بودیم که همه چیز در این دو نیرو اعم از تجهیزات و وسایل، فرماندهی و سامانه های مختلف به صورت یک مشت واحد و هم افزا ترکیب شوند و این موفقیت بسیار بزرگی است و از این بابت خدا را شکر می کنیم و از همه همرزمان عزیز در سپاه و ارتش نیز تشکر می کنم.

کد خبر: 895625

وب گردی

وب گردی