مربی پرسپولیس لباس‌هایش را روی زمین پرت کرد و رفت!

روز گذشته در حاشیه تمرین سرخپوشان جشن تولد ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته در حاشیه تمرین سرخپوشان جشن تولد ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم برگزار شد. دقایقی پیش از پایان تمرین وقتی کیک تولد داشت وارد مجموعه می‌شد، پانادیچ به سمت تدارکات باشگاه رفت و گفت: کیک را نیاورید! اما در این بین مارکو، مربی بدنساز تیم، رفت و کیک تولد را روی میز گذاشت تا جشن آغاز شود.

پانادیچ که از نیت بازیکنان باخبر بود حتی حاضر به گرفتن عکس یادگاری هم نشد و به کانکس کنار زمینپناه برد. بازیکنان پرسپولیس به کانکس رفتند و ایگور را برای گرفتن تنها یک عکس یادگاری به اجبار راضی کردند.

پانادیچ بعد از گرفتن عکس قصد فرار از جمع بازیکنان را داشت که بیرانوند و کامیابی‌نیا همراه با منشا او را دوره کردند تا صورتش را کیک‌مالی کنند.

پانادیچ برای فرار از جمع، چند بازیکن را با مشت و لگد کنار زد اما بالاخره کامیابی‌نیا کیک را به سمت او پرتاب کرد و ایگور هم جاخالی داد و زمین خورد. منشا از این فرصت استفاده کرد و کیک را به طور کامل روی سر پانادیچ انداخت و بیرانوند هم زحمت کیک‌مالی ایگور را کشید. پانادیچ که با عصبانیت در حال ترک زمین بود، ناگهان بیرانوند باقی کیک را مثل گوله برف به کمر ایگور زد و سر تا پای پانادیچ را کیکی کرد. مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با عصبانیت به رختکن رفت و لباس‌هایش را به سمت زمین چمن پرت کرد. در پایان هم از رختکن خارج شد و به عکاس تیم گفت: حق منتشر کردن یک عکس را هم ندارید! جالب است بدانید در تولد بازیکنان، پانادیچ شخصاً سر بازیکنان را در کیک فرو می‌برد و این موضوع باعث شده بود بازیکنان به فکر تلافی باشند.

601

کد خبر: 895637

وب گردی

وب گردی