تجهیز ۱۲ ایستگاه راه آهن شمال شرق به علائم الکتریکی

مدیرکل را آهن شمال شرق(۱) ضمن اشاره به ارتقاء سیستم علائم الکتریکی این اداره کل در راستای افزایش بهره‌وری گفت: ۱۲ ایستگاه این اداره کل مجهز به این علائم الکتریکی هستند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ فرشاد زادخور اظهار داشت: با توجه به نصب و راه‌اندازی سیستم علائم الکتریکی در بلاک‌های میانی و به‌منظور پایداری بیشتر سیستم، تغییراتی در قسمتی از اینترلاکینگ تجهیز شده توسط یک شرکت خارجی در دستور کار قرار گرفت، به همین منظور بخشی از ماژول‌های اینترلاکینگ آن شرکت تعویض و اینترلاکینگ طراحی‌شده جدید، جایگزین این بخش شد.

او گفت: این سیستم پس از نصب به مدت یک ماه در ایستگاه سرخ‌ده مورد تست قرار گرفت و سپس نصب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن در سایر ایستگاه‌های تحت پوشش علائم الکتریکی یک شرکت خارجی انجام شد و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل را آهن شمال شرق(۱) مزایای این پروژه را رفع نواقص و از بین رفتن برخی مشکلات بلاک‌های میانی در محورهای مجهز به سیستم علائم الکتریکی، یکپارچه شدن سیستم مسیرگیری و اپراتوری در این محور با سیستم خاص، سهولت در امر نگهداری و تعمیرات علائمی آن با توجه به یکپارچه‌سازی سیستم، سهولت در تهیه قطعات یدکی موردنیاز شاملاس او سی ها، وی سی سی ها و کارت‌های آی ام و درنهایت تلاش برای جاری‌سازی سیاست‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی برشمرد.

زادخور خاطرنشان کرد: ۱۲ ایستگاه از ۲۷ ایستگاه تحت پوشش این اداره کل مجهز به سیستم علائم الکتریکی اینتر لاکینگ شده است.

منبع: مهر

401

کد خبر: 895679

وب گردی

وب گردی