حضور وزیران بهداشت و دادگستری هفته آینده در مجلس

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علیرضا آوایی وزیر دادگستری هفته آینده برای پاسخ به سوال های سه نفر از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، مجلس شورای اسلامی پس از دو هفته تعطیلات، هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

براساس دستور هفتگی مجلس، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به سوال نصرالله پژمان فر نماینده مشهد و علیرضا آوایی وزیر دادگستری برای پاسخ به سوال های نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در جلسات هفته آینده خانه ملت بررسی می شود.

خانه ملتی ها همچنین قرار است در جلسات هفته آینده خود ادامه طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس، لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی و طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی را بررسی کنند.

همچنین رسیدگی به لایحه تشکیل سازمان صنایع نیروی دریایی نیروهای مسلح، لایحه حفاظت از خاک و لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در زمینه همکاری بهداشتی و قرنطینه دامی در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوران تصدی دکتر محمد فرهادی نیز در دستور کار جلسات هفته آینده خانه ملت قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی و طرح دو فوریتی اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اعاده شده از سوی شورای نگهبان را بررسی می کنند.

نمایندگان مجلس از ششم دی ماه به مدت دو هفته جلسه علنی نداشتند، مجلسی ها در هفته نخست این تعطیلات به سرکشی حوزه های انتخابیه خود رفتند و در هفته دوم نیز به دلیل برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کل کشور، جلسات علنی مجلس تعطیل بود ولی جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس برگزار شد.

301

کد خبر: 895689

وب گردی

وب گردی